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How to Sell Successfully to Swedish, Dutch & Belgian Buyers (PORTO)

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Escola de Hotelaria e Turismo do Porto

Rua da Firmeza, 71

4000-228 Porto

Portugal

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Description

(versão portuguesa abaixo)

The materials taught at this workshop are useful for anyone dealing with Belgian, Dutch or Swedish clients, especially in the area of ​​real estate and residential tourism, including promoters and real estate agencies, investment funds, real estate management companies, lawyers, and consultants.

You will understand the most sought after features, budget level typically available for each nationality, and other topics such as buyer profiles of each of these markets, which can absorb 90% of residential tourism sales within 5 years.

Shy, scared or confident, how to make your clients buy, rather than selling to them. The decision process of a couple or a family will be demonstrated, and the impact of cultural differences on the resolution dynamics. The most frequent reasons why businesses fail in these markets will be addressed, and the marketing that works and does not work in Benelux and Scandinavia: newspapers, exhibitions, radio, TV, websites, word-of-mouth, private events.

Including:

  • 23 strategies to double your sales in 2018
  • Online tools and techniques for customers to knock on your doorstep
  • Advice for turning your web pages into lead generation machines
  • 12 mistakes most companies make in the Benelux online markets

The masterclass will be chaired by Pedro Fontainhas, Executive Director of the Portuguese Resorts Association, and conducted in English by Jurga Skrabulyte, founder and Executive Director of Domus Alliance Benelux, Russia and Scandinavia, and by Henkjan Prins, Executive Director of Second Home Expo Benelux, and the leader in media acquisitions and online marketing in Benelux.

Discounts are available for APR and / or CNIG members (-30%), partners and students with prior agreement. If you belong to an APR and / or CNIG associated organization, you must enter the code APRCNIG. To benefit from the student discount (-50%) you must enter the STUDENT promotional code at the time of registration and present your Student Card at the entrance to the event.

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As matérias lecionadas neste workshop são úteis para todos os que lidam ou virão a lidar com clientes belgas, holandeses e suecos, especialmente na área do imobiliário e do turismo residencial, incluindo promotores e agências imobiliárias, fundos de investimento, empresas de gestão de imóveis, advogados, e consultores.

São analisadas as características mais procuradas, o nível de orçamento tipicamente disponível de cada nacionalidade, e outros temas como o perfil do comprador típico de cada um destes mercados, que poderão absorver 90% das vendas de turismo residencial dentro de 5 anos.

Tímidos, assustados ou confiantes, como fazer para que sejam eles a comprar, mais do que nós a vender. O processo de decisão de um casal ou de uma família será demonstrado, e como as diferenças culturais impactam nas dinâmicas de resolução. Serão ainda abordadas as razões mais frequentes por que falham as empresas nestes mercados, e o marketing que funciona e não funciona no Benelux e na Escandinávia: jornais, exposições, rádio, TV, sites, boca-a-orelha, eventos privados.

Inclui:

  • 23 estratégias para duplicar as suas vendas em 2018
  • Ferramentas e técnicas online para que os clientes batam à sua porta
  • Conselhos para transformar as suas páginas web em máquinas de geração de leads
  • 12 erros que as empresas mais cometem nos mercados online do Benelux

A Masterclass será presidida por Pedro Fontainhas, Diretor Executivo da Associação Portuguesa de Resorts, e conduzido em inglês por Jurga Skrabulyte, fundadora e Diretora Executiva da Domus Alliance Benelux, Rússia e Escandinávia, e por Henkjan Prins, Diretor Executivo da Second Home Expo Benelux, e líder de aquisições de meios e marketing online no Benelux.

Estão disponíveis descontos para associados APR e/ou CNIG (-30%), parceiros e estudantes com acordo prévio. Se pertencer a uma organização associada da APR e/ou CNIG, deve introduzir o código APRCNIG. Para beneficiar do desconto de estudante (-50%) deve introduzir o código promocional ESTUDANTE no momento da inscrição e apresentar o seu Cartão de Estudante à entrada do evento.


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